KONE kot podjetje - Strategija

Naša strategija 2025-2030: Rast

KONE vstopa v naslednjo fazo svoje strategije za obdobje 2025-2030 - Rise.

V šestletnem strateškem obdobju si KONE prizadeva za vodilno vlogo v panogi. To pomeni vodilno vlogo na treh področjih: #Vodilno vlogo na področju inovacij in trajnosti ter vodilno vlogo na področju rasti in dobičkonosnosti.

Za dosego te ambicije je družba KONE opredelila štiri strateške premike:

  • Pospešiti digitalno tehnologijo za temeljito preoblikovanje načina, kako KONE opravlja storitve;
  • Spodbujanje modernizacije za sprostitev priložnosti za rast;
  • Pridobiti stanovanjske objekte, da bi bili vodilni v največjem segmentu panoge, in
  • Zmanjšati emisije ogljika za povečanje vrednosti za stranke in diferenciacijo.

V središču KONE-jeve strategije so ljudje in KONE želi biti podjetje, v katerem je najlažje delati in s katerim je najlažje sodelovati.

Ob vstopu v novo strateško obdobje nas še naprej vodijo naše vrednote: pogum, skrb, stranke in sodelovanje. To je tudi naša priložnost, da izpolnimo svoj namen „Oblikujemo prihodnost mest“.

Rise-Visual-1:1400x700

„Naši štirje strateški premiki

Pospeševanje digitalizacije

Digitalizacija je transformativna sila, ki na novo opredeljuje našo industrijo, in hitrost se bo samo še povečevala. Naše stranke poleg varnosti in zanesljivosti vse bolj zahtevajo digitalne rešitve, ki omogočajo informacije v realnem času, takojšnje odzivanje in popolno preglednost. Za nas je povezljivost ključna za ustvarjanje vrednosti za stranke in pametnejše zagotavljanje storitev.

Spodbujanje modernizacije

Starajoča se oprema in razvijajoče se potrebe strank spodbujajo priložnosti za posodobitev, ki nas obkrožajo. Na svetu je skoraj 10 milijonov dvigal in tekočih stopnic, ki so zrele za posodobitev, in to število hitro narašča. Hkrati naše stranke iščejo trajnostne rešitve, ki izboljšujejo tudi uporabniško izkušnjo, varnost in dostopnost.

Pridobiti večji delež v stanovanjskem segmentu

Stanovanjski segment predstavlja več kot 50 % svetovnega trga dvigal in tekočih stopnic. Tudi med stanovanjskimi strankami obstaja veliko povpraševanje po stroškovno učinkovitih rešitvah.

Zmanjšajte emisije ogljika

Spopadanje s podnebnimi spremembami je najbolj pereč izziv našega časa. Grajeno okolje prispeva približno 40 % svetovnih emisij ogljika, kar je velika priložnost za spremembe. Na stotine mest po vsem svetu se je zavezalo, da bodo postala ogljično nevtralna - in še več jih bo sledilo. Hkrati naše stranke iščejo načine za zmanjšanje emisij, povezanih z gradnjo in obratovanjem stavb.“

Strategija KONE 2021-2024: Trajnostni uspeh s strankami

Trajnostni uspeh pri strankah je trenutna strategija družbe KONE do konca leta 2024. V štiriletnem strateškem obdobju 2021–2024 smo se osredotočili na povečanje vrednosti, ki jo ustvarjamo za stranke, z novimi inteligentnimi rešitvami in še globlje vgrajeno trajnostjo v vseh naših dejavnostih.

Trije megatrendi oblikujejo našo panogo

img_Hongkong_951x535

Urbanizacija

Urbanizacija se spreminja, konkurenca med mesti pa je vse večja. Obstaja nujna potreba po cenovno dostopnih stanovanjih, vloga urbane prenove pa se v primerjavi z novogradnjami povečuje.

KONE_DX_CONCEPT_CAR_MG_4367:760x428%2816-9%29

Tehnološki razvoj

Tehnološki razvoj se z uvajanjem digitalnih tehnologij in umetne inteligence pospešuje in ima vse večjo vlogo kot gonilo konkurenčnosti v vseh panogah.

urban_garden_sweden:760x428%2816-9%29

Trajnostni razvoj

Na stotine mest se je zavezalo k doseganju ogljične nevtralnosti, naše stranke pa so si prav tako zastavile ambiciozne podnebne cilje.

KONE kot podjetje - Strategija

KONE kot podjetje - Strategija

Temelj vsega, kar počnemo, je naša kultura

Temeljna načela so področja, na katerih nikoli ne sklepamo kompromisov, in sicer varnost, kakovost in trajnost. Vrednote pogum, skrb, stranka in sodelovanje so srce naše kulture ter predstavljajo vedenje in miselnost, ki ju želimo spodbujati v družbi KONE.

Preberite več o naši kulturi

Oblikujemo prihodnost mest

V svetu, kjer se mesta nenehno razvijajo in se vse več ljudi odloča za življenje v njih, imamo v družbi KONE jasen cilj: oblikovati prihodnost mest.

Preberite več o naših namenih

Preberite več iz naših publikacij

Two KONE colleagues in hard hats smile while looking at a document.

Priročnik o kulturi

Kultura družbe KONE temelji na tem, da vsi skupaj delamo za spremembe - kot ena KONE ekipa.

Cookies

We use cookies to optimize site functionality and to give you the best possible experience while browsing our site. If you are fine with this and accept all cookies, just click the 'Accept' button.

You can also review our privacy statement.