Spremljajte vašo opremo v realnem času
Oglejte si informacije v realnem času o stanju vaših dvigal, pomičnih stopnic in samodejnih vhodnih vrat.
Ostanite ves čas obveščeni o stanju vaše opreme in napredovanju vzdrževalnih del
Oglejte si informacije v realnem času o stanju vaših dvigal, pomičnih stopnic in samodejnih vhodnih vrat.
Preglejte pretekla, tekoča in bodoča vzdrževalna dela ter njihove stroške.
Stopite v stik s strokovnjakom za pomoč strankam, kadarkoli potrebujete pomoč.
Informacije o vzdrževanju v realnem času na dosegu roke
KONE Online vam in vaši ekipi omogoča neprekinjen dostop do podatkov o zmogljivosti, vzdrževanju, okvarah in popravilih za vso vašo opremo.
Lahko si pogledate tudi pogodbe za vzdrževanje in ustvarjate poročila o vzdrževalnih delih ter njihovih stroških, ki vam pomagajo pri načrtovanju in upravljanju proračuna.
Na portalu KONE Online lahko pregledate pretekle podatke o razpoložljivosti opreme, zmogljivosti in stroških popravil ter o tem, kako hitro smo se odzvali na vaše servisne zahteve. Enostavno lahko preverite podatke o interventnih popravilih in ostalih vzdrževalnih delih, da ostanete na obveščeni, o vsem, kar se pravkar dogaja.
Poleg trenutnih dejavnosti si lahko ogledate tudi dolgoročne podatke o zmogljivosti opreme in stroških, ki vam bodo v pomoč pri načrtovanju in pripravi proračuna v prihodnosti.
Osvežitev podatkov v realnem času
Z aplikacijo KONE Mobile lahko s svojim pametnim telefonom ostanete na tekočem z vsem, kar se dogaja z vašo opremo – vključno z opremo KONE 24/7 Connected. Lahko se odločite, da boste prejemali obvestila o stanju opreme, urniku vzdrževanja in o napredku vzdrževalnih del, ki jih opravljamo za vas.
Prenesite aplikacijo, da lahko začnete.
Aplikacija KONE Mobile vam pomaga spremljati napredek vseh vaših vzdrževalnih opravil, vse od vnosa zahtevka do zaključka, z obvestili o napredku na vašem pametnem telefonu. Dobili boste jasno sliko, kaj se dogaja z vso vašo opremo, vključno s tekočimi vzdrževalnimi deli in ali oprema deluje ali ne.
Oddaja zahtevka za storitev z vašim pametnim telefonom je hitra in enostavna, prav tako kot je navezava stika s servisnim strokovnjakom pri centru za pomoč strankam KONE Customer Care Center.
Z aplikacijo KONE Mobile lahko bolje načrtujete in pripravljate proračun s pomočjo podrobnih poročil o vzdrževanju opreme in zgodovino popravil, vkljčno z informacijami o že opravljenih delih in stroških.
Uporabite spodnji obrazec in nam sporočite, kako vam lahko pomagamo. Kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.