Kaj povezuje servisnega tehnika družbe KONE v Severni Ameriki, vodjo podružnice na Bližnjem vzhodu in strokovnjaka za raziskave in razvoj na našem spletnem mestu Kunshan na Kitajskem?
Odgovor je edinstvena in močna kultura družbe KONE, ki usmerja, kako naših 60.000 zaposlenih sodeluje, vidi svet in postavlja naše stranke v središče vsega, kar počnemo. Naša kultura temelji na skupnih vrednotah in medsebojnem zaupanju, ki sta ključnega pomena za premagovanje negotovosti in izzivov sveta, saj vsak dan komuniciramo s pol milijona strank in premikamo približno milijardo ljudi.
Za leto 2023 je revija Forbes ponovno uvrstila KONE med najboljše delodajalce na svetu, kar nas uvršča med 700 najboljših svetovnih podjetij na podlagi letošnje raziskave 170.000 zaposlenih v 55 državah.
V partnerstvu s tržnimi raziskovalci Statista je Forbes iskal priporočila in vpoglede zaposlenih v multinacionalnih podjetjih in institucijah. Anketiranci so bili vprašani, ali bi svoje podjetje priporočili družini ali prijateljem in ocenili svojega delodajalca na podlagi meril, kot so razvoj talentov, raznolikost in ponos na izdelek ali storitve, ki jih podjetje ponuja.
Na to priznanje smo še posebej ponosni in ga vidimo kot znak, da nam uspeva doseči naš prvi strateški cilj, da bi KONE postal odličen kraj za delo. Naši nadarjeni in briljantni ljudje so naše največje bogastvo in verjamemo, da srečni delavci ustvarjajo zadovoljne stranke.
Kaj torej prispeva k izgradnji kulture zmagovalnega podjetja?
Vsi moramo odigrati svojo vlogo
Kulturo družbe KONE ustvarja vsak od nas, in sicer v stvareh, ki jih počnemo, s čimer podpiramo naše stranke in sodelavce, ter v dejanjih, ki navdihujejo ljudi okoli nas in izboljšujejo svet.
Negovanje vključujoče kulture med raznoliko družino družbe KONE, ki je razpršena v več kot 60 državah, se ne zgodi po naključju. Kulturni razvoj v družbi KONE pomeni stalno sodelovanje s 60.000 zaposlenimi, zbiranje podatkov za sprejemanje premišljenih odločitev in popravkov tečajev ter sledenje uspešnosti glede na strateške cilje.
Analiza kulture družbe KONE je razkrila, da so nekatere navade in vedenja, ki podpirajo občutek vključenosti zaposlenih, odprtost in zaupanje, spodbujanje osebnega lastništva in inovacije, ki jih vodijo zaposleni.
Briljantne ideje zaživijo, ko si prizadevamo za medsebojno vključevanje, delimo svoje pristope ter razpravljamo in se učimo iz svojih napak.
Kultura družbe KONE temelji na prizadevanju za resnično vključenost in dajanje prostora različnim glasovom. »Raznolikost in vključenost sta dobra za posel,« pojasnjuje Susanne Skippari, izvršna podpredsednica družbe KONE za ljudi in komunikacije. "Prinaša veliko širše razmišljanje in boljši vir idej in stališč."
Ostati radoveden, se učiti od drugih in pogosteje spraševati "zakaj" so preprosta dejanja, ki jih lahko vsi izvajamo in lahko vodijo do večjih dejanj.
"Pri družbi KONE si močno prizadevamo za opolnomočeno in vključujočo kulturo," pravi Skippari. "V vključujoči kulturi se ljudje počutijo varne, da lahko govorijo o vsem, postavljajo vprašanja in podajajo svoja stališča, kar nam pomaga, da postanemo boljše podjetje za zaposlene in naše stranke."
Druga ključna sestavina je osredotočenost na stalen osebni in poklicni razvoj.
Skrivnost uspeha s strankami
Naša kultura je ključ do izgradnje odlične uporabniške izkušnje in se začne s poslušanjem. Morda dobro poznamo naše stranke, vendar lahko njihove prioritete in boleče točke še vedno presenetijo.
Zato vedno začnemo s spodbujanjem strank, da nam povedo, kako deluje njihovo poslovanje ter kakšne so njihove prioritete in cilji. Ta preprosta praksa nam ne pomaga le graditi mostu med prioritetami strank in načini podpore družbe KONE, temveč je ključnega pomena tudi za hitrejše iskanje idealnih rešitev.